RSS 2.0

lördag + söndag

i lördags vaknade jag vid 13 tiden och det var väldigt udda, även fast jag var barnledig...
så det var bara att sätta igång musik och börja städningen. började såklart med köket som såg värst ut :P
sedan tog jag vardagsrummet, toan och hallen..
mitt sovrum gjorde jag inget åt för det kan jag fixa senare och Elicias rum var redan städat...
17.00 började tvätt tiden och jag hann tvätta bort mycket...
fortsatte fixa i hemmet under tiden...
när tvätten var klar och jag kände mig nöjd så hoppade jag in i duschen och sedan ner till stan... ja, det blev krogen då med... men blev en lugn kväll..
Thomas och hans kompis dök upp så satt med dom hela kvällen... :)

vid 1 tiden på natten så bombhotades Rogge (det ligger precis brevid tokmunken bara en väg emellan) helt galet så det var avspärrningar runt hela hotellet.. poliser överallt...
så blev de att jag följde med Thomas och hans polare hem och drack lite och sedan slocknade jag framåt 6 på morgonen i Thomas säng :) men sov inte så länge.. vid 11 ungefär knallade jag ner på stan och handlade och sedan gick jag hem...
Elicia kom hem framåt 13 och då gick vi hem till Jonas och Johanna och var där hela kvällen... snackade lite, drack kaffe, barna lekte.. ja de vanliga... vi käkade där och sedan blev de kaffe och sedan hem för att Elicia skulle hinna bada innan sängen... :)
jag satt och tänkte på om jag skulle sova eller om jag skulle se Wallander... men självklart blev de Wallander som höll mig vaken :P
sedan sängen...


Vissa lever med sorg, andra ångest.
Vissa har det gott ställt, medan vissa bor på gatan.
För varje människa är något i livet tufft.
Men många vågar inte visa det!
Så ni där ute... våga respektera en annan människa
för hur den mår och lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback