RSS 2.0

Måndag, ledig, skogen

idag så fick denna mamma en sovmorgon till 8.40 ungefär då Elicia tyckte att det var bra om jag satte igång vattnet i badkaret för att hon ville bada :) haha
nåja, låt gå för det... sedan blev det frukost och tv en stund... sedan ner till stan och det var ingen höjdare på vägen hem... hon blev arg, satte sig ner på marken och skrek och ja... hon trotsar när hon har chansen..
väl hemma så blev det i drömmarnas trädgård med igglepiggle och upsydaisy..

efter ett tag kom Monica och vi kollade lite till på tv och sedan blev det en runda ut i skogen..

här är vi då påväg ut i skogen :)


minisjö med is :P
 

jättefin bild på Elicia :)


ett träd som hade ramlat...


Elicia leker björn :P


en fågelfot av rötter ;)

 
Här sitter då Monica och Elicia på Nisses bänk och gör tummen upp för våren och promenaden i skog och mark :)

vi mötte Johanna och Wilma på spåret och sedan gick vi hem till dom på kaffe och efter ca 2 timmar gick vi hemåt igen... och ja, vi tog spåret hem också...
lagade middag som blev makaroner, kyckling i ugn med beasås :)
ja, det var riktigt gott men låter kanske udda, men vad gör man när riset och currysåsen är slut ;)
käkade middag och sedan blev det badkaret för Elicia och sedan nattinatt...
jag har kollat på Maria Vern... och jag blir knäpp när det är en serie, så nu måste jag följa den också... morr..

nu blir det soffhäng en stund till
men först 1 bild till på underbara Putte och hans stil när han myser i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback