RSS 2.0

middag, bio och krogen

igår vaknade jag vid 7 av Elicia som tyckte det var dags att gå upp.
så upp kolla lite tv och sedan frukost..
sedan så packade jag hennes väska lite mer och vi lekte lite i hennes rum med lite olika saker :)
sedan lunch och efter det fick hon kolla på film... vid 15.20 ungefär somnade hon på soffan och 15.40 ungefär fick jag väcka henne då Ullis var på gång och skulle hämta henne...

kl 16 ringde Monica efter praktiken och vi bestämde under vårat samtal att vi skulle gå på bio :) efter samtalet in i duschen fixa sig och sedan gå..
så runt 17.15 tiden var jag ner till bion och hämtade ut biljetterna och sedan ner på stan och kolla lite på Vero Moda då jag har ett presentkort där.. men hittade inget av intresse..
gick till Gabbi och snackade med henne lite och Monica kom dit...
matstället vi bestämde oss för blev Marias Pizzeria och vi beställde varsin kycklingsallad.
vi satt och snackade och hade kul.. så fick jag se Minna och Rogers lilla tös irl..
Grattis än en gång till eran lilla prinsessa... hon var så underbart söt!!
Har Elicia varit så liten en gång i tiden... det är så svårt att förstå.. :P haha
När vi ätit klart så gick vi för att handla det sista till bion..
Träffade på Maria och Chrille också på vägen till lidl :)

Sedan upp till biografen som skulle börja 19.30 och vi såg en gång i Phuket.. Den var verkligen grymt kul... Skrattade nästan så man grät vissa gånger...
så den rekomenderas varmt

när filmen var slut runt 21.15 så blev de toabesök och sedan knallade vi ner till tokmunken...
haha, jag lovar detta är nästan bäst...
jag visade leg på krogen där jag är stammis ;) och inte nog med det... vi satte oss i varje fall vid ett bord och satt och snacka och sådär.. sedan kom 2 av vakterna fram till oss och den ena frågade om han kunde få se mitt leg igen... hmm.. + att han frågade hur gammal jag var.. ja ba 28 fyller ja i maj...
jaja, han som hade kollat mitt leg från början hade kollat på fel ställe ;) hahaha.. så jävla bra så enligt honom skulle jag vara 42 för de stod i serienr eller något 70***** någonting... hahaha...
jag och Monica skrattade gott till det där ett tag, speciellt när vi såg just den vakten under kvällen.. ;)

träffade många där nere och självklart var en kille som verkligen är på mig jämt där... irriterande.. men det viftade jag bort väldigt fort.. SKÖNT!!
jag måste då säga att denna kväll var hur bra som helst och vid 1.40 typ så gick vi... jag följde med Monica en bit och sedan knallade jag ner till stan igen för att ta med mig en killkompis som bor på samma ställe som mig...
var hemma igen kl 3 i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback