RSS 2.0

Promenad med Benny-boyen

idag när jag lämnat Elicia blev det ner till stan och vänta tills Gabbi kom... gick in dit och snackade en stund och sedan tog jag med Benny boy ut på en lååååång promenad.. :)
vi gick en promenad först förbi mig, hela strandpromenaden upp över torget på storgatan och förbi kyrkan och tillbaka till präntaren...
Benny var verkligen jätte duktig.. han är valp men lyssnar väldigt bra fast inte så bra när de kommer andra hundar som han gärna vill hälsa på :) även fåglar var lite intressanta att försöka jaga.. men vi hade en underbar promenad i vår solen... :)
   
 
 
  

tillbaka hos sin matte Gabbi så somnar man sött på stolen... :) det är tufft att vara valp och gå en lång promenad :) hihi

stannade kvar hos Gabbi och Benny och tog en fika innan det var dags för att hämta Elicia på förskolan och hon var så grymt glad när jag kom

hon somnade en stund på väg hem efter att hon sagt att hon ville åka vagn :)
men ja, vissa dagar är verkligen tuffare på förskolan än andra :)
vi har nu ätit middag och Elicia sitter och kollar på barnkanalen nu..
det är ju ändå snart dags för sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback