RSS 2.0

Sommartid :)

i torsdags på väg till förskolan så hade Elicia en lite speciell stil ;)
hon hade på sig jeans och skulle helt klart gå med händerna i fickorna :)
  
tog lite bilder på lite blommor som kommit upp också... härligt med vår nu :)

i fredags så var vi ner till stan utan vagn och Elicia var inte på ett bra humör... hon fick ett utbrott och bet mig i armen så nu har jag ett härligt blåmärke på armen.. nåja, hon lugnade ner sig efter en stund och sedan mötte vi Jonas och Johanna och sedan kom Monica också... vi gick hem till jonas och johanna på kaffe och framåt 20 gick vi hemåt... Elicia gick och la sig för hon var verkligen supertrött..
jag och Monica kollade på lite tv och sedan blev det film... sällskapsresan :)

Lördag så blev det en ute dag åtminstone en stund..
var nere i lekparken vid hamnen så Elicia fick leka av sig lite... så det blev linbanan för Elicia och hon ville verkligen sitta på den HELA tiden.. :P ni som har mig på facebook kan se klippet när hon åker där :) för vet inte ritkigt hur man lägger upp video här :P

snacka om glad skit :P

rutchkanan är ju med kul :)

i natt så var det dags att ställa fram kl 1 h.. :)
jag märkte dock ingen skillnad på mina sömntimmar :P
haha...
men men idag ska vi ut i solen och gå till min faster som ska ha ett alpnaeringsparty.. :) (Kryddparty)
Elicia har redan satt på sig skorna så hon vill väl redan att vi ska gå...
så får väl snart ta på mig så vi kan gå.. :)
jag menar vi hinner ju med lekparken en stund om vi går snart :)

Ha en underbar söndag :)
kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback