RSS 2.0

taskigt läge!

ja, just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... om det är positivt eller negativt.. men det är nog blandat...
Jag visste inte att det skulle vara så...
tänker inte nämna det just nu iaf... vill nog komma igenom det först...

nu till något annat...
igår så snöade det och när jag hämtade Elicia från förskolan så var snön borta...
idag är det otroligt vackert väder med sol och den värmer underbart skönt... :)
Elicia har kommit in i en konstig morgonrytm som gör mig otroligt trött...
igår somnade hon efter lek i sitt rum senast 21... och vaknade såklart halv 7...
men det är ju skönt att hinna ta det lugnt på morgonen och äta frukost i lugn och ro och kolla bolibompa med klädrace och tandborstning för Elicia tycker ju det är jätteroligt...

nej, nu ska jag ägna mig åt något annat... :)
ha en underbar dag i det soliga vädret/ eller det vädret ni nu har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback