RSS 2.0

Yes! Yes! Yes! Nu händer det!

som många vet så skrev jag detta i min status på fb tidigare i morse...
Och jag kan vara snäll och säga vad det handlar om nu!
1. Jag får en ny handläggare på socialkontoret den 1 april.
2. Jag börjar en arbetsmarknadsutbildning så fort den startar i Strängnäs!
här kommer lite info om båda!
1. Jag har haft en handläggare nu i 2 månader som slutar den sista mars och idag så träffade jag min nya som jag kommer att ha sedan. Jätte gullig och tyckte helt klart att jag skulle köra på denna utbildning!
2. Tanken var från början att jag skulle gå denna utbildning i Eskilstuna men idag när jag var inne för att ge klartecken till min handläggare på af så fick jag veta att den kommer starta i Strängnäs så fort en lokal är hittad! Ännu bättre... jag slipper pendla och jag slipper kolla tider och anpassa Elicias förskoletimmar för att passa tåg och buss... NAJS!!!

Och nu till detta om att jag är värdelös som inte har jobb...
för om jag känner vissa rätt som läser min blogg så tänker jag säga detta nu...
Jag är inte värdelös för att jag inte har jobb och jag försöker iaf få ett jobb... men har ni sett hur arbetsmarknaden ser ut???
men men, nu tar jag iaf ett kliv i rätt riktining...
slänger in en gammal bild på min lilla stjärna som jag verkligen gör allt för!!
Älskar dig Elicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback