RSS 2.0

Grattis Sverige!!! (inlägg för 27maj)

1. Grattis Loreen till den makalösa vinsten i BAKU!
Du ägde verkligen och vi är så STOLTA över dig!!
Tack till alla dessa länder som gav oss 12 poängare :)


2. Grattis till Sverige för Elitloppet! Dock är jag inte direkt intresserad men ändå 2 vinster på samma dag :)

3. Grattis till alla mammor på morsdag!
Till min mamma:
Jag älskar dig högst och mest. Saknar dig så de gör ONT! men vet att du tittar ner på mig och Elicia! Puss

4. Grattis till mig själv som fyllde år :)
Och TACK TILL ALLA SOM GRATULERADE MIG!! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hoppas du får en super najs helg! Några planer? :)

Svar: svarar för midsommarhelgen istället... såg din kommentar nu :P hoppas du hade en härlig midsommar.. det hade jag och min tös.. läs gärna mitt nya inlägg.. :)
Krissi

2012-06-16 @ 16:43:01
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback