RSS 2.0

veckan

Valborgskvällen var väldigt trevlig.
Blev att jag, Monica, Elicia och Marcus gick ner och kollade på majbrasan vid kyrkan.
där träffade vi på Eric och Ellinore.
Matte G sjöng i kören och det brann utav bara fan :P
haha, Elicia tyckte iaf att det var läskigt så fick förklara för henne att brasan var under kontroll och att man släcker den elden med vatten om något går snett..
på väg hem så såg vi en brandbil och sedan somnade Elicia i vagnen :)
 

Tisdagen blev en film och skogsdag med Monica..
först film och sedan skogen och då träffade vi inte på några älgar eller rådjur utan på små skalbaggar. men djur som djur liksom..


Onsdag lämnade jag Elicia på förskolan och gick till tandläkaren för att få en tid. och det fick jag naturligtvis dagen efter.

torsdag så var det till tandläkaren för en undersökning för att kunna lämna in kostnadsförslag till Socialen. Har ju börjat få tandvärk och då är det lika bra att ta tag i det så fort som möjligt.

Fredag:
blev en lugn hemma dag både jag och Elicia var väldigt trötta tror jag för hon somnade vid 14 tiden, jag en timme senare och 17.30 vaknade vi båda två.
så in i duschen fort som fan för att dra iväg på middag.
Men första middagen blev ändrad men då ringde Monica och sa att vi kunde komma över på Tacoinflyttnings middag..
kvällen var verkligen kanon. Elicia fick leka med sin fantasi och det blev mycket skratt och snack under kvällen med goa människor. :)

Lördag:
hände inte så mycket... var över till Jonas och Johanna en stund. snacka lite skit och drack te :)
sedan blev det ner till stan och sedan hem och äta middag och kolla lite tv innan läggdags..

Söndag (idag): vaknade jag av att Elicia pratade.. då hade hon åter igen gått ut med saker i trappen. Medan jag sov för jag hade ju glömt att låsa överlåset... funderar starkt på att kolla var man kan köpa sådan där kedja man sätter på dörren..
vet att det fanns på våran dörr när jag var liten och det verkade ju funka :P tills jag nådde upp till kedjan men då var jag ju tonåring ;)
sedan blev det ner på stan och träffa Monica och Lina.. en glass på ugglans och sedan till lekparken en stund.. sedan tog vi oss en promenad i hamnen och bort till tosteröbron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback