RSS 2.0

barnfri helg.

i torsdags packades väskan till Elicia. det var bestämt att jag skulle lämna henne på förskolan men inte hämta henne. det skulle Ullis fixa..

så fredag morgon så klädde vi oss, gick till bussen och åkta till förskolan. så pratade lite med Elicias fröken och sedan blev de pussar och kramar i massor från Elicia och hejdå :)
jag gick till bussen och åkte till campus för jobbcoach dag. mötte upp Ewa när hon kom. dagens möte handlade om nätverk..

gick till mitt jobb och läkare varsin räksallad.. mumsigt som fan och sedan blev de en kaffe på maten :)
tillbaka till mötet med coacherna.

sluade vid 14 och knallade då ner till stan.. fixade tid till optikern och sedan hem till Ewa. hjälpte henne plocka ordning lite eftersom hon nyligen fått nytapetserat :P
käkade mat från Kings pizzeria. och drack lite vin..
vid 22 tiden så gick vi ner till krogen och mötte upp Monica vid Vasaskolan.
blev en hel rolig kväll fast för mycket drägg som bara ville en sak.
var hemma vid 3 på lördagmorgonen och gick och la mig.

vaknade vid 9. blev en te hos jonas och Johanna innan jag sprang iväg till optikern till 10.30.
väl där så var det något som var helt galet med högeröga. så fick linsförbud och akuttid på ögonkliniken i Eskilstuna. fick tag på Kenneth som kunde köra och Monica hängde på.
när jag varit hos läkaren så var det inte alls så farligt som optikern sagt. utan ögondroppar i 2 veckor och en veckas vila innan jag får gå till optikern för ny linskontroll som jag slipper betala.
åt lunch på max och fy fan vad gött det var för en kurrande mage ;-)

sedan hemåt. var hemma hos Kenneth, Monica och Marcus tills kl 18 typ då jag och Monica bestämde oss för att ta en promenad. hon blev ju liksom mina ögon :P haha..
sallad till middag på Marias pizzeria och en cider på tokmunken innan vi gick hemåt. var hemma till midnatt.

somnade på stört och sov till 12 på dagen..
över till jonas och Johanna tills Elicia kom hem. sedan ner på stan, träffa Malin som Monica skulle hämta ut ett paket till.
sedan hemåt och över någon timme till Jonas och Johanna igen..
Elicia kollade lite på tv innan hon gick och la sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback