RSS 2.0

en bra dag

dagen började inte så bra..
vaknade halv 8 och då har jag i vanliga fall precis kommit till jobbet..
så de var bara att gå upp ringa jobbet å dagis och säga att vi är försenade..
men sånt händer dom bästa.. ingen är ju perfekt!

kom till jobbet halv 10 och det var bara att sätta igång å jobba.
men har däremot tagit på mig att jobba 1 h extra den 6 december för det behövs.

slutade 14. åkte med bussen till resecentrum och bytte buss så jag kom upp till dagis betydligt tidigare.
åkte sedan hela rundan upp till nya kyrkogården och sedan hemåt. kul för Elicia att se andra ställen än bara samma väg varje dag. trevlig busschaufför hade vi med.

gick över till jonas och Johanna på en gång och fikade.. hemma runt 18.30 tiden. Elicia gjorde sig klar och gick och la sig.

nu på kvällen har jag nog gjort de bästa köpet ever.. 800:- för en xbox 360, 2 handkontroller och 8 spel. ;-)

nu ska jag strax gå och sova.. och vet ni vad.. Monica ringer mig 6 imorn så jag inte försover mig igen ;-) en ängel e vad hon är!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback