RSS 2.0

fredag och härlig dag med de bästa

igår så åkte jag och Elicia till förskola. lämnade henne och gick och mötte Ewa. sedan gick vi ner på stan.. hon skulle skriva på något papper på af och sedan knallade vi upp till campus på jobbcoachdagen som vi har på fredagar..

blev en halvdag denna vecka med.. så när vi slutade vid tolv så gick vi ner till Nina (Ewas syster) och så följde även hon och hennes lilla wilma med ner till stan.. Ewa skulle in på lindex så vi gick dit.. sedan blev de massa mys på Nancys med Sonja (deras mamma).

efter de gick Nina hem och jag Ewa och Sonja åkte ut till Öb.. jag köpte 3 rullar med julpapper och 3 filmer till Elicia. tomte tass, spookybuddies och Alaskabuddies.. hon älskar ju hundarna :)
hem till Ewa en snabbis tog en kaffe och sedan rusa iväg för att hämta Elicia. tog bussen hem och gick över till jonas och Johanna en sväng då jag skulle massera in en bra salva på axel, nacke och övre ryggen..

väl hemma läste jag 2 böcker för Elicia som slocknade :)



bilden tagen igår morse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback