RSS 2.0

härliga fredag

ja, idag så ville Elicia INTE gå upp, hon ville INTE klä på sig, hon ville INTE åka buss och hon ville INTE till dagis :P
men det här vill inte gick över.. ibland är man lite klurig som mamma. ;)

så lämnade Elicia och åkte till skolan för jobbcoach dag :) så jävla kul vi har dessa fredagar..
idag så skulle vi göra personlighets tester och sånt..
väldigt intressant faktiskt..

sedan lunchade jag och Ewa på mitt jobb.. dock så åt jag knappt något.. vet fan inte varför.. inte hungrig helt enkelt!!

efter lunch blev de personlighetsgrej som skulle göras på internet och jag gjorde dessa på mobilen så jag tog printscreen på resultaten




översta bilden är från jobbsafari.com
andra är från Saco hemsidan.. :)
jag fick reda på vem som blivit min jobbcoach. och tog ett samtal med henne :)

Monica ringde när hon slutat och frågade om hon skulle hämta Elicia. ja va fan.. då behöver inte jag åka genom hela stan då jag nästan va hemma iaf och jag skulle ner på stan för att köpa ett begagnat xbox med 2 handkontroller. så fick jag skjuts hem av henne jag köpte xboxet av..

lämnade av xboxen hemma och ringde Monica och då var dom precis i deras port.
jag gick över dit och sedan så spelade jag och Monica kort. Elicia ritade lite.. och senare blev de tacos.

snart varit hemma i 2 h. Elicia slocknade direkt när hon la sig..
och nu ska faktiskt jag gå och lägga mig med :)

så godnatt gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback