RSS 2.0

lååååååång dag

somnade vid 1 i natt och insåg att gör jag det så orkar jag gå upp på morgonen.. så ja.. 5-6 h sömn varje natt är så många timmar jag behöver för att vara pigg hela dagen..

har varit en lugn dag på jobbet.. fast kan nog inte säga lugn.. men jag stressar inte upp mig som min arbetskamrat gör..
jag är lugn, glad och positiv..

fick reda på att den 6 december blir det lååång dag.. 7.30-19.30.. så ja, tolv timmar jobb typ.. men får hoppas det klirrar fint i kassan sen ;)

när jag slutat kilade jag hem snabbt för en tjej skulle hämta dockhuset jag skulle fixa men Elicia är ju mycket mer för barbie så ska försöka få tag på ett barbiehus istället.. sedan iväg till dagis med bussen för att hämta buset..

tog bussen ner på stan och hämta ut paket, var in till försäkringskassan och sedan skaffade jag en tid hos optikern den 5/12..
sen tog vi bussen hem.
Monica kom och jag packade upp paketet.. ;)




paketet var från ginza och innehöll dessa filmer ;)

började tvätta vid 17. över till jonas och Johanna på kaffe och lite snack.
sedan hem igen och fortsätta med tvätten..
har tvättat 2 Ikea påsar med tvätt idag.. :) mycket sängkläder, filtar och gardiner var det så Elicias kläder som låg i tvätten och lite av mina kläder.

nu sitter jag halvdöd i soffan..
borde sova men kan inte.. inte än för då kommer jag inte upp imorn :P
men säger godnatt nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback