RSS 2.0

skönt att jobba igen

ja, det var det verkligen!
gick upp 6.. fixade mig och gick in och väckte Elicia. klädde henne..
packade ner min matlåda och mina och Elicias vantar och sedan var det bara att hoppa i ytterkläderna och gå till bussen..

lämnade busfia på förskolan och gick till bussen för att åka samma väg tillbaka fast denna gång till jobbet.
gjorde en del mackor och även fast jag ser suddigt just nu så klarade jag av att stå i kassan.

en kille som brukar köpa en kaffe är så grymt söt. såg han idag också och han hejade som han brukar :)

när jag slutat jobbet gick jag hem och lämnade matlådan och mötte jonas en snabb sväng innan jag gick till bussen för att åka och hämta buset. hon var så glad när hon såg men hon ville ju gärna säga hejdå till helst alla.. men det hann vi inte för då skulle vi missat bussen hem..

väl hemma så tog det ungefär 10 min efter att vi klivit innanför dörren så hade hon slocknat i soffan.



väckte henne kl 16.30 för att äta. hon åt och sedan gick hon in på toa tvätta munnen, borsta tänderna, satte på sig en blöja och gick och lekte i sängen.. kl 18.15 lekte hon och 18.30 låg hon i sängen och sov.. tyckte de hade blivit för tyst..

så vet ni vad.. kl e strax 19 och jag tänker lägga mig och sova för jag är verkligen skit trött...

godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback