RSS 2.0

tråk på jobbet :P

höll på att försova mig i morse.. kollade på kl kvart över 6.
bara att stressa Elicia och mig själv och klä på oss och springa till bussen. men det gjorde inte så mycket för vi hann med bussen..

på förskolan klädde jag av henne ytterkläderna och sedan följde jag med henne till matsalen för frukost..
gick till bussen för att åka till jobbet..

öppnade, fixade mackor och så klart så kom nästan ingen!
så hade så tråkigt..

det är så mycket roligare om de händer något..

denna lilla kompis har vi på jobbet som lyser upp vardagen ;-)

efter jobbet så hämta jag pluttan och hem en stund. jonas ringde och frågade om vi ville äta ugnspannkaka med dom.. så ja varför inte..
var där några timmar.. gick hem vid 17.30 typ och Elicia somnade i soffan för ca 20 min sen.. så nu blir det lugnt en stund innan läggdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback