RSS 2.0

underbara fredag

ja, nog för att de är snö och det är kallt så är ändå fredagar underbara.. :)

på fredagar är det ju jobbcoach och det är väldigt kul. idag har vi kollat på film hela dagen.. minns dock inte vad filmen heter men de va iaf en man som var coach för golftjejer :P

min kära faster var också med idag. till lunch så gick vi till mitt café för att äta köttfärspaj med sallad :-)
köpte en bulle som jag skulle kasta på Jimmy i våran grupp. han tänkte kasta en snöboll och självklart var jag målet men jag VANN! för han kasta snöbollen bakåt när han fått bullen kastad på sig :P

ner på stan och följde med Ewa och köpa ett par termobyxor. jag var även in på lek å hobby och köpte en julklapp till Elicia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback