RSS 2.0

vabbar

ja.. så blev de ju..
natten mellan söndag och måndag så vaknade Elicia runt 1 på natten och hon var jätte varm och ja det var feber..


idag är det onsdag och imorse trodde jag att hon var på bättringsvägen.. men vid lunch kräktes hon upp maten och jag gav upp de med mat.. blev vätska istället... sedan har hon legat resten av dagen.. för på förmiddagen var vi ner på stan för att hämta ut mina ögondroppar.. det var ju inte en dag för tidigt... fick in receptet igår efter att ha fått jaga karln som jag träffade i lördags...

vid 18 tiden så var jag ner till stan och handla Kenneth körde mig.. köpte yoghurt, nyponsoppa, batterier, glödlampor och ostbågar..
Monica passade Elicia denna lilla stund de tog.. har nog aldrig handlat så fort :P tur i kassan hade jag med :P
Elicia har fått i sig yoghurt nu på kvällen.. och för en stund sedan fick hon en alvedonsupp.. försöker att inte ge läkemedel om de inte behövs...

nu vakna hon igen så ska ta henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback