RSS 2.0

Vem är jag och vad är modekampanj?

Hej alla glada läsare!



Mitt namn är Mikael Jenkler och jag driver ett Modeforum (forum.modekampanj.com) med mina vänner. Jag tänkte att det kunde vara en rolig ide att för de som tycker om modeforumet kan få sin egna lilla yta där man kan blogga. Eftersom blogg.se samt blogger är så bra på detta så finns det ingen anledning att byta portal utan jag lägger bara upp ett namn för det som redan finns. Minimalt med arbete samt att man inte behöver lära om sig. Som ni ser så har Krissie bytt namn på krissiekmans.blogg.se till krissiekmans.modekampanj.com och det tycker jag är kul. Frågor kan ställas till min facebook profile www.facebook.com/mikael.jenkler eller via Modeforumet. Slutligen så vill jag tacka för mig och önska en fortsatt trevlig dag. XOXO / Modemannen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback