RSS 2.0

2 paket :-)

igår hämtade jag ut ett paket och idag hämtade jag ut ett paket..

jag har ju varit medlem på miljonlotteriet och tyckte de va dags att säga upp det.. för man vann ju inget speciellt stort någonsin.. men fick beställa varor för 920:-..

varav jag bestämde mig för en ny brödrost (paketet idag) och igår kom en skärbräda i hårdplast som du kan skära och sedan har den en sådan funktion att man kan utan att spilla utanför skålen eller kastrull/stekpanna, även kom det en ugnsform + muffinsform och sedan diskset ;-)

skärbrädan och disksetet ville jag väl egentligen inte ha men det var det som fanns som jag tyckte bäst om att ha hemma.

så från å med nästa månad så tjänar jag 290:- i kassan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback