RSS 2.0

godnatt :)

första gången jag ligger i sängen och kan göra ett inlägg :P
haha..
idag har vi varit hos Jonas och Johanna hela för och eftermiddagen.. vi gick hemåt vid middag för att laga mat och äta..

Elicia har verkligen varit en jobbig tös idag..

men samtidigt så är jag riktigt stolt över henne. hon har liksom insett att hon är ett stort barn och går på toaletten för att kissa.. ja, hon fyller 4 men har verkligen varit helt anti mot både potta och toa ett tag.. så nu tror jag att hon har kommit på att alla 3 åringar på förskolan har blöja men att hon själv börjar bli för stor för det ;-) skönt!!
dock går hon på toa väääääldigt många gånger.. troligen för att hon tycker det är roligt ;-)
har även lyckats lägga toarullen i toan :P

nej, nu ska jag sova..
natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback