RSS 2.0

helgen = handla och loppis

lördag:
på förmiddagen så var vi hemma och fixa.. Elicia fick städmani så hennes rum städades..
jag fixade en del i köket och i badrummet.. har man katt och lådor så blir det ju alltid sandigt på golvet på toa..

efter lunch så åkte jag och Elicia med Kenneth och först plockade vi upp Monica och sedan åkte vi ut till Willys.. handlade mat och en ny visp.. :P mina 2 jag hade tidigare hade liksom gått av på mitten ;)
sedan så åkte vi hem. Elicia skulle ju inte gå av hos oss så hon följde med Kenneth och Monica hem så jag kunde plocka in alla varor själv :) skönt!!
sedan hem till dom och umgås och äta pannkakor..



vid 17.30 så gick vi hem och tog med Monica.. in med tvätt och efter en stund över till Jonas och Johanna på kaffe och te.. kl 19 hem för att fixa tvättstugan :) alla Elicias kläder blev tvättade :)

söndag: vaknade strax innan Monica ringde :) sedan äta frukost.. Monica kom och vi gick ner på stan. jag med en resväska för att stå på en loppis hela dagen.. dom svängde in på lidl och jag fortsatte för att ta ut pengar.. sedan upp till vallbyvägen.. packa upp loppisgrejer.. blev lite sålt under dagen iaf :) och jag hittade 4 böcker. fick med mig 2 örngott som Monicas farmor hade sytt + grytvantar och handduk. av Monicas faster fick jag 2 grytvantar som var virkade..
var hemma igen runt 17.
sedan blev de hem till Jonas och Johanna och umgås lite.. alltid kul..
när vi skulle gå så gjorde jag en slängpuss till wilma eftersom hon satt i badet och inte kunde kramas och hon gjorde en tillbaka.. så himla go sötis det där..

nu ligger jag i sängen och ska faktiskt ta mig an en av böckerna jag köpte idag :)
godnatt mina läsare!

vad har ni gjort i helgen?? kommentera gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback