RSS 2.0

lång dag!!

idag när jag vaknade så hade jag så grymt ont mellan skulderbladen. men upp å hoppa. Elicia skulle ju till förskolan.
så göra frukost, äta, klä på oss och gå.

på vägen så nös jag och fy fan vad ont de gjorde.. trodde jag skulle svimma av smärtan. men den försvann den en stund.. lämnade Elicia och gick ner mot stan.. Johanna ringde och jag gick ner på stan och höll dom sällskap ett tag :)

var och tog en fika och sedan gick jag hemåt.. mötte Monica och vände.. så följde med henne till apoteket, sedan gick vi och åt på George.

kycklingsallad gjord med kärlek av Ninos :)

efter de gick vi en vända i präntaren.. Lindex och sedan till biblioteket, kollade upp och reserverade en bok ;) in på röda korset där jag hittade en bok till Elicia med mumin och bestick i plast. riktigt coola :)


in på bokia och sedan upp mot dagis för att hämta buset.. ner på stan sedan för att handla hem lite..
hem och kolla på film och ha lite mys med godis tillsammans med Monica. vid 17 tiden skulle jag och Elicia ner och hämta en kundvagn till Elicia som jag skulle köpa.. gjorde de och sedan in och köpa apelsinmarmelad :)


hem och Elicia började packa ner saker i kundvagnen. sedan hoppade Elicia ner i badet. köpte en skärmgrej för att Elicia skulle slippa få både schampo och vatten i ögonen och den funkade perfekt. :-) bra grej!! Elicia var också glad för det. kammade ut håret efteråt som hade fått en del tovor och klippte luggen och lite bak för att få det jämnare :)

nu ligger hon och sover och jag kollar tv.. snart dags för mig och sova med känner ja..
så godnatt alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback