RSS 2.0

tänker, tänker å tänker

jag har verkligen för mycket tankar..
vet inte riktigt varför, men egentligen så spelar det väl ingen roll. men kan vara snäll och dela med mig.

jag är ensam med min älskade dotter, jag saknar förhållande, men samtidigt så vill jag inte ha något för jag vill inte bli sårad.
ja, de låter konstigt, men så är det. vill inte bli sårad, lämnad osv igen.
så jag är väldigt försiktig.

ligger i sängen nu men kan verkligen inte känna lugnet för att kunna sova. men jag behöver sova.. suck

nåja, imorn blir de att lämna Elicia som äntligen är frisk, sånär på lite snorig. måste sedan till polisen för att fixa ett papper och på kvällen ska jag på föräldramöte. Elicia får vara hemma hos sina kusiner under tiden.

så, godnatt och sov gott! jag ska försöka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback