RSS 2.0

Helgen med möblering och bad

I fredags kväll åkte Elicia iväg till Sarah för att umgås med henne och hennes familj under helgen. 
Så jag och älsklingen började ta ut alla Elicias leksaker från hennes rum. Elicia behövde helt klart ett större rum och jag behöver inte ha så stort sovrum. 
När vi gjort det så blev det en promenad genom stan :) förbi statoil, ner på stan förbi tokmunken och harrys. sen förbi ugglans grillen och förbi lekparken och hem. var så skönt ute när solen gått ner. 
När vi kom hem så blev det film och sedan sova. 
 
Lördag blev en kaffe hos Jonas och Johanna och vid lunchtid kom Rasmus och hämtade upp oss och vi åkte ut till löts badstrand och hade det trevligt med Eme och Daniella. Vi badade, lyssnade på musik, snacka och grillade innan vi åkte hem.. och det var några timmar som flöt förbi :) Mycket trevligt :)
när vi kom hem så fortsatte vi så alla möbler skulle vara i rätta rummen. älsklingen skruvade ner och sedan upp sängen i nya rummet. 
när vi gjort det så blev det kolla film/tv och se hur blixtrarna dansade på himlen. så häftigt. 
sedan blev det läggdags. 
 
vaknade vid 9 imorse och kunde inte alls ligga kvar i sängen. så gick upp och spelade lite på datorn och sedan så började jag fixa i Elicias rum. Tog en paus för en kaffe och lite snack hemma hos Jonas och Johanna och lite mys med barna. :) sedan fortsatte jag med Elicias rum när vi kom hem. och jag måste säga att jag är grymt nöjd. 
blev middag och film. 
När Elicia kom hem och såg att min säng stod i hennes rum så gick hon leende och kollade in i mitt gamla rum och jag tror faktiskt att även hon blev sjukt nöjd och glad för sitt nya rum :) 
vad tycker ni???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback