RSS 2.0

Skansen igen :)

Men denna gång var det jag, Elicia och Monica :) 
på väg ut till Tosterö :)
på bussen :)
 
Skansenakvariet
Lejontamarin
Katta-lemurer
Monica och ett elefantskelett huvud
Babian-ungar
Smaragd-boa
Schlegels huggorm
Rödryggad amazonpapegoja- den pratade med mig när jag sa att den var fin :P
jordekorre och deras hem ;)
Elicia och Monica när dom gått barnens regnskog
krokodil-unge
surikatfamiljen 

När vi varit inne i butiken som hörde till akvariet så kom det en störtskur så vi köpte punchos för att inte bli blöta.. 
Denna bild har Monica tagit :) Gillar minen :)
Sedan var det dags för tivolit en stund :)
flygplansresa :)
Safaribilarna
slänggunga hon inte åkte :) men som jag bara tog kort på
Karusellridning :P

Sedan stannade vi och käkade våran medtagna sallad och såg när den värsta skuren kom :)
dags för Ponnyridning :) denna gång på ponnyn Alfons :)
Världens vackraste TJEJ!!!
denna såg vi när vi var påväg ifrån ponnyridningen
vacker påfågel


Nordiska vilda djur
Vargen
Visent
De vackra lokatterna :)
brunbjörnen
Monica och Elicia 
Älgkalven
De fina renarna

Lillskansen
Elicia åker rutchkana.
kanin
Elicia rider ekorre
Elicia och Monica
Monica och Elicia
De små grisarna. den understa följde efter oss :)
rida dalahäst är ju roligt!
Måste ju även nämna att min lilla tös är en stor tjej nu, idag lämnade hon nappen (som hon endast använt när hon somnar, när hon väl somnade så spottade hon ut den) till katterna där och hon bestämde det HELT själv!

sockervadd är gott har jag hört!

så var det ju bussresan hem sedan :P
 
dagen har varit så rolig trots det underliga vädret.. regn, uppehåll, sol, regn.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback