RSS 2.0

dbfoto.se

Nu undrar säkert alla ni vad dbfoto.se är? 
Men jag ska förklara!
Det är en kille som är så grym som fotograf och jag följer honom på facebook. 
samt att jag kollar in hans hemsida med. han har även instagram. 
längre ner kommer jag att lämna alla dessa sidor så ni kan kolla in själva :)
 
Han åker runt och fotar övergivna ställen, bil och mc träffar, streetrace. 
Han har även fotat vid olyckor och bränder och nyligen har han börjat att även prova på modellfotografering, vilket han också är grym på! 
Här har ni några bilder :)
 
Man kan ju även säga att man vet när han är i närheten!
 
Här hittar ni honom:
Instagram: fotografdbfoto
 
Så in och kolla på alla dessa grymma bilder. och Gilla hans sida på facebook!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback