RSS 2.0

Hos Karina <3

Måste bara säga att på juldagen fick Elicia en julklapp med från Tim och Alexsandra :D
Lego och Elicia älskar den. tror det är mest för hästen ;) Hon är helt klart en häst tjej :D
 

Idag vaknade jag av att Johanna stod och plingade som en galning på dörren, tillsammans med hunden Texas. Så idag fick Hoppis träffa en liten hund och han blev bra nyfiken och nosade väldigt mycket. Inget morr och inget fräs kom det från honom iaf. 
Jag gick över på kaffe hos dom en stund och sedan så kom även Monica. 
Vi gick hem när Jonas och Wilma gått ner på stan och Johanna och Tindra skulle ut med Texas. 
 
Efter ett tag så hörde jag av mig till Karina och vi skulle komma dit efter 15.30 så vi gick så vi var där strax efter. Elicia fick öppna presenter och julklappar samtidigt :)
Födelsedagspresenterna var detta.
 
 
Glad tjej (blundar pga blixten) Härliga sockar i härliga färger!
 
Barbiekläder och penn-set, sudd, block osv. 
 
Tobbe fick 2 biobiljetter ;D
 
Jag fick detta
En tvål som doftar ljuvligt!
den där lilla boxen innehöll ansiktsmask, fotmassage grej, hårinpackning och något mer!
Samt att jag fick ett badlakan :D I like! STORT och BRA!
 
Vi åt även middag hos min kära faster och då blev det onlinepizza.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback