RSS 2.0

Julafton <3

Vaknade av att mobilen ringde och då var det Karina som ringde. Elicia låg då hos mig, under mitt täcke och gosade. 
Sedan var det upp, Tobbe in i duschen och sedan Elicia, sist jag. 
Öppna julklappar, prata med Monica. 
 
Elicia var mycket nöjd över denna dag med alla julklappar. 
Hon fick massor detta år och hon är nog tokigt nöjd med allt. :)
kommer bilder men absolut inte på allt utan det är 2 kollage som jag fixat med blandade bilder från idag. 
 
Vi gick över till Monica och då blev det tv och sedan hjälpa till med maten för att kunna hinna med att äta till Kalle Anka. :P
Kollade på Kalle Anka. Dock åt Elicia inte så mycket, men hon har ju haft feber så det kanske inte är så konstigt. 
 
Sedan blev det paketöppning igen. med mycket grejer :D
 
Här kommer bilderna!
 
 
 
Listorna kan ni få iaf:
Elicia fick:
2 pussel och 1 ritblock av Tobbes mamma
byxor och sugrör från Monica
Hello Kitty set med massor av pennor osv av Kenneth, Monica och Marcus.
Några babar-filmer, sängkläder med prinsessor, armband, halsband, tidningar, öronmuffar, pussel, barbiegrejer, plastgrejer för kök, badskum, väska, pippis häst och apa i plast, hund med väska och diadem som fick namnet Chili av mig, Tobbe och katten Hoppis. (många paket var det, jag lovar, men det blir ju så när man börjar tidigt på hösten med julklappar)
Tv-spel av Jonas, Johanna, Wilma och Tindra.
Ledlampa, hårkritor, armband och lipgloss från sin kusin Malin. 
 
Elicia är så nöjd för vad hon fick idag. :) och då har hon inte fått alla julklappar från alla ännu ;) bortskämd?? Njae, lagom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback