RSS 2.0

Julklappstips för de äldre

Satt och kollade på lite julklappar igen.
Hittade faktiskt dessa julklappstips.
Och denna gång tänkte jag till de äldre.
Du kanske har problem att veta vad du ska köpa till mormor, morfar, farmor, farfar eller någon annan som är gammal som du vill ge en julklapp.
Jag menar även fast de säger att de inget vill ha så vill dom säkert ha något iallafall.
Här kommer 3 tips på vad du kan ge den äldre.

Den ena är en råsaftcentrifug som också verkar vara årets julklapp 2013.
Jag menar dricker de mycket juice så är det ju perfekt och det är ju supergott med ett glas nypressad juice till frukost.
Jag hade gärna haft en sådan hemma!

Det andra tipset är att få gå på massage.
Vem gillar inte massage och tänk att få göra en sådan underbar grej som gammal att bara få delar av kroppen knådad.
Jag tror helt klart att hon/han skulle gilla det.

Det tredje tipset jag kan ge är ölprovning beroende på om den äldre gillar öl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback