RSS 2.0

uppdatering till er :-)

det har varit tyst från mig ett tag..
ber om ursäkt för det men ibland så blir det ju att man känner att de inte ger så mycket att skriva här..
inga kommentarer och så gör att man lägger bloggen på is en stund..

det är ca 2 veckor sedan en uppdatering gjordes :-)


här var för ett tag sedan och Elicia hjälpte mig med såsen till maten :-)


fina Rasmus hemma hos Ewa förra helgen :-) då jag och Elicia sov över hela helgen.
vi hade ju så grymt roligt. :-)

Elicia sover sött i Ewas dotters säng :-)

Elicia är ju så söt.. vi var hos Ewa en kväll i veckan och Alva fixade håret på Elicia.. söt va :-)

denna helg har varit tokigt kul.. förutom idag då ;-) då jag har haft typ supertråkigt.. :-P

tack Rasmus för att du förgyllde min helg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback