RSS 2.0

Dop av Melissa

idag så var vi uppe tidigt för att för att vänta in Karina och kunna åka till Rimbo på dop av min kusins dotter.
det tog 2 timmar att åka dit och Elicia var så grymt duktig i bilen.. satt och lyssnade på Yohio på min mobil och satt och sjöng med. kollade på en massa hästar på vägen. 
Vi åkte till min pappas faster först och det var faktiskt riktigt roligt och träffa henne igen. var ju när Emilia döptes som jag träffade henne sist. 
 
Sen åkte vi till kyrkan och stället där vi skulle fika efteråt. och Elicia och Emilia fann varandra direkt och lekte och när det var dags att gå till kyrkan så höll de varandra i handen :) jättesöta 
 
 
 Karina står och håller Melissa
Elicia bygger pussel
Emilia och Elicia 
 present öppning av Emilia och Agneta :)
 
Efter dopfika och presentöppning så var det dags att röra på sig för vi skulle äta middag hos Inga-Maj (pappas faster) innan vi skulle åka hem. 
blev falukorv i ugn och potatismos :) 
 
var hemma igen vid 19 tiden och då lämnade vi hemmet kl 9 i morse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback