RSS 2.0

torsdag och fredag

Torsdag:
Rekryteringsmässa på munktell arenan i Eskilstuna. 
Var där med coach grupperna. dock inte alla var med men många var vi. 
 
Viq och RTM var två företag som jag lämnade cv till. 
RTM fick jag till och med en tid för intervju dagen efter. 
Dagen var bra tills jag såg någon som jag verkligen inte ville se...
 
När vi kommit tillbaka till Strängnäs igen så följde jag med Ewa hem.. hämtade upp Elicia först på dagis :)
 
Fredag:
upp tidigt iväg till dagis sen till jobbet och där var jag i ca 2h innan jag gick hem för att göra mig klar för intervjun.. 
åkte till eskilstuna med 12 bussen.. handlade lite och letade sedan upp RTMs lokaler :) 
 
När jag kommer upp där dom fanns så var det fullt med folk. Och alla som satt där jobbade tydligen där. :P 
men alla var jätte trevliga och frågade om jag ville ha något och dricka. 
Intervjun gick bra, och dom skulle höra av sig nästa vecka. Jag var väldigt skakis när jag gick därifrån och gick direkt till bussen. åkte hem och hämtade Elicia. 
gick över till Jonas och Johanna på kaffe och sedan hem.. Rasmus kom och jag färgade håret på honom. Sedan gick vi över till Monica. Kenneth och Marcus skulle vara barnvakt så Monica kunde firas på krogen av oss :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback