RSS 2.0

äntligen tyst :-)

när jag äntligen lagt mig i sängen och nästan höll på att somna så kom självklart en taxi med ett par människor hit och det blev ett väldans ljud utomhus och sedan även i porten..
Wtf, håll käften!!!!

sen blev de tyst och jag kunde lägga mig tillrätta och försöka sova men nej!! då är det någon brud som sätter sig och tokgråter i trappan.. Securitas kommer med 2 bilar och sedan så kommer även polisen med 2 bilar och Securitas åker..

för en stund sedan åkte den ena polisbilen.. och alldeles nyss den andra och bruden fick följa med..
hmm, hon hade ju uppenbarligen inte gjort fel men hon kanske inte bodde här i stan eller så skjutsade polisen helt enkelt hem henne..

nu TÄNKER jag SOVA!! försöka iaf så ni som har vägarna förbi mitt hus. HÅLL KÄFTEN!!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback