RSS 2.0

grattis till mig på födelsedagen ;)

Elicia sjöng för mig redan kl 1 i natt och höll mig sedan vaken till 2.30 ungefär..
så dagen började med att vi försov oss.. så när vi tog bussen så fick vi åka med Enköpings bussen till stationen.

Elicia blev lämnad kl 9.30 och fick åka med en av hennes kompisar till lekparken hennes avdelning var på.
så möter jag alexandra på bussen till jobbet och sedan så möter jag upp Rasmus och Jimmy.
(fick första födelsedagspresenten i fredags/lördags av Jonas, Johanna och barna och det var en kaffebryggare)


så får jag presenten från Rasmus som var ett presentkort på elgiganten. :)


gick upp till jobbet där min underbara arbetskollega undra vad jag gjorde där och sa att jag inte skulle jobba på min födelsedag.. så det var bara att gå igen.
tog snålskjuts av Rasmus och Jimmy som ändå skulle ner till stan ;)
så handlade jag allt som behövdes och knallade hem.
städade lite och sedan blev de en kaffe hos Jonas innan han skulle hämta Wilma och jag Elicia.

fick en teckning av Elicia när jag kom men fick själv skriva att den var till mig :P

måste säga att den är ju hur fin som helst <3

Rasmus, Jimmy, Malin, William och Oliver kom vid halv 4 på fika och då fick jag en blomma.
tack för att ni kom och förgyllde min dag, fast jag egentligen inte skulle ha nå fika så kände jag mig tvungen :P

istället för tårta så blev det våfflor med grädde och jordgubbar

och även bullar och kakor såklart :-) dock inget hembakat.. som det brukar vara.

vid 17 åkte dom och vid 18 kom Monica och hade köpt ett presentkort på en inredningsbutik, muffinsformar och ett kort :)


tack för alla presenter och även för sällskapet :)

blev även en fika med Jonas och lite mys med Wilma när Monica gick hem.

Tack till alla som grattat mig via sms, fb och som jag mött idag!!

nu har jag krupit ner i sängen och ska moffa jordgubbar.
godnatt allihop




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback