RSS 2.0

saknar

just nu känner jag att jag saknar så många personer i mitt liv.. 
 
Mamma... det blir 11 år i år och jag känner att jag behöver dig så nära det går i mitt liv. Men det går inte! Men du är med mig i mitt hjärta och jag saknar och älskar dig så jävla mycket
 
Pappa... det blir 6 år i oktober.. Vill bara ha dig här... Prata och jag har kommit på att jag har en hel del frågor som jag aldrig fått något svar på eller som jag aldrig har ställt.. 
Älskar dig pappa och dig saknar jag med.
 
Syrran... även du är saknad så inåt helvete.. 4 år blir det i år... saknar mina samtal med dig och våra promenader..
älskar dig!
 
Jag frågar mig fortfarande varje dag VARFÖR jag fått gå igenom allt detta.. Jag är glad och positiv men ibland kommer känslan av att bara slå in numret till er för att prata med er.. Detta gör då ont varje gång.. för oavsett om jag slår in numret så kommer ni inte svara för ni finns ju inte.. 
 
Mormor, Morfar och Farfar jag saknar er allihop. 
 
Morfar: jag minns några vissa moment med dig bara för jag var bara 6 år när du somnade in och det jag minns var att du varje morgon satt ute på trappan och knäckte nötter till 2 ekorrar som kom varje morgon. 
 
Mormor: Så många gånger som jag var hos dig och oavsett om man inte var hungrig så skulle man äta. minns din köttsoppa med klimp och även den där gröten som jag inte ens minns vad den heter.
 
Farfar: Ute på långvind uppe utanför Söderhamn var jag många gånger och jag har så mycket minnen därifrån. Vi var och badade i havet, cyklade och det var helt underbart :) 
 
SAKNAR ER!!
 
Finns fler jag saknar som fortfarande är i livet men inte har någon kontakt med alls.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback