RSS 2.0

Budbilar!

När jag hade flyttat hemifrån så hade jag ju inte alla möbler jag behövde för att ha ett komplett boende så jag kollade runt lite på möbler och jag hittade bokhyllor, soffa och matbord och stolar på samma ställe.
Så var det ju det med att få hem grejerna då. Inte det lättaste, man ringer och kollar runt med vänner men ingen kan eller så har de inte en bil med dragkrok.
Dock så löste det sig men hade jag vetat det jag vet idag att det finns budfirmor så hade jag faktiskt anlitat en sådan för att få hem mina grejer samma dag.
Det finns ju fler budfirmor och jag kollade runt på DHL och besttransport.

  

Finns det några fler som ni kan tänkas sitta och hålla på? För vem vet jag kanske behöver kontakta en bra transportfirma i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback