RSS 2.0

Elicia är febrig

idag hade vi planerat att gå och kolla på innebandymatch, men då Elicia har blivit febrig så kändes det som en mycket dålig idé.
jag och Elicia stannade hemma och Tobbe gick, men kom tillbaka igen då det tydligen kostade pengar. Med tanke på att det inte stod någonstans att det skulle kosta inträde så hade han ju inga pengar med sig så det var väl tur att jag och Elicia stannade hemma trots allt, för det regnar ju ute!
 
vad har vi mer gjort idag, Elicia och jag sov fram till 13 ungefär, men då berodde det på att hon varit vaken inatt och jag varit det med henne. Febern kom redan i natt och hon sover väldigt dåligt när febern är på besök.. 
 
nu sitter hon i puffen och kollar på film, Robin Hood! 
 
tror bestämt att jag ska göra lite nytta som att laga mat och fixa köket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback