RSS 2.0

Haha.. lite kul var det iaf

Jag gjorde några phrases på Fb.. 
Här kommer dom
 
vad sa gud när han skapade dej?
ett rent mästervärk!
Jasså, det säger gud ja!
 
Vem vaktar dig ????
Gud
vad snällt att jag först är ett mästerverk och att gud sedan vaktar mig! Känns BRA! 
 
vad säger din skyddsängel?
ge inte upp!
Nix, ska jag inte heller! Denna passade väldigt bra nu!!!!
 
Ditt Själsdjur
Lejon
GRRR!! mja, jag gillar ju katter så katt som katt, lite större variant bara 
 
Vem är du i en vargflock?
Valpvakten
passar bra! tar gärna hand om bebisarna
 
Har du spöken hemma?
ja
ja, det är väl lilla Putte i så fall som springer omkring här ibland och busar upp Hoppis (tjockis)
 
Hur bra förälder är du/kommer vara?
Dina barn kommer vara allt för dig... Du kommer ge dom all din kärlek och det betyder att dom aldrig kommer tveka att prata med dig när dom har bekymmer.
Det var ju bra!! Sådan mamma som jag vill vara
 
Detta behöver du just precis nu!
Du behöver din pojkvän/man just nu.
Meh, han är ju här
 
Vad kommer att hända dig i framtiden?
Du kommer få ett fint arbete år 2015, ett arbete som du gillar.
Men ååå, det är ju långt dit!!
 
Tjock text = frågan
Normal text = svaret jag fick
Kursiv text = mina egna svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback