RSS 2.0

Julpyntat med lampor

Snart är dags det att börja pynta för julmys och nyår.
och jag har funderat på att ha en slinga i någon fin färg eller något på balkongen.
Tycker det är svårt att hitta något man verkligen fastnar för men jag har faktiskt hittat något jag vill ha.
Dock har jag inte kommit på hur jag ska fästa det för att det ska se bra ut, men det är istappar i LED.
ja, alltså det känns nästan som jag måste kolla med grannen ovanför om dom har lust att hjälpa mig eller hur jag nu ska få till det.
Men det löser sig nog.
Det jag hade tänkt mig var detta från lysman. Måste ju vara så simpelt att fixa.

Eller kanske denna vore något?

Nu vill jag veta vad ni tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback