RSS 2.0

Lååång dag

Somnade vid 3 halv 4 imorse och gick upp vid 7 då kl ringde för att göra klar Elicia för dagis. 
Jag var inte speciellt trött heller.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och satt där tills det var dags att hämta Elicia och då följde älsklingen med. 
Hämtade henne, var ner till A.s.p butiken igen och köpte ett änglaspel åt Sarah. 
Sedan in på lidl handla åt Johanna och sedan hem till henne. hon bjöd på middag idag. spagetti och köttfärssås. gott :) 
 
ikväll har vi haft tvättstugan och Elicia har fått bada. Hon har nästintill nyss somnat. och jag ska faktiskt ta och slänga mig i sängen också strax.
 
Jag och hjärtat satte oss och kollade på en ny film nu ikväll. Breaking Wind (twilight parodi) var faktiskt rätt kul :P hihi.
 
 
Här är trailern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback