RSS 2.0

Marmot - Addnature

Jag är ju en tjej som älskar friluftsliv, många vet nog inte om det, vilket inte syns då jag ofta inte är iväg på sådana saker.
Under våren eller nästa höst kommer jag att åka någonstans för en vandring i skog och mark.

Byxorna jag har hittat heter W´s Lexi Pant och är ett par lätta byxor som passar perfekt för vandring och klättring beroende på vad man ska göra.

 

Jackan jag hittade heter W's hyper jacket och är vattentät vilket är bra om denna vandring skulle innehålla mycket regn och jackan andas bra.
Logorna på jackan är reflekterande vilket också är jättebra. Och du har rörelsefrihet.

När jag ändå var inne på denna sida så kollade jag upp sovsäckar och hittade denna.
Marmot W's Wave III Reg heter den och är en syntetsovsäck med extra foder för frusna kvinnofötter. Mina fötter fryser ju dygnet runt, året runt typ. Perfekt alltså!


Alla dessa produkter är hämtade från Addnature.

Vad tror ni om dessa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback