RSS 2.0

Massa bus

I morse ringde Johanna och sa att Wilma ville säga hej. och det var ju i samma veva som vi skulle gå till dagis så det var ju helt ok. men eftersom det tog lite tid att hitta allt och så som skulle till dagis så blev det att hon och Wilma kom upp till dörren :P 
sen gick jag och Elicia till dagis. påväg dit så ringde Johanna och sa att dagis hade ringt till henne om Tindra och så hämtade jag hem Tindra och gick över till Johanna på kaffe.. 
 
Var där några timmar innan jag tog med hennes tjejer och gick hem till mig för att väcka älsklingen. han skulle nämligen hämta Elicia då jag skulle ha hämtat Tindra, men nu hade jag båda barnen så han fick gå iaf :) vi var här tills Jonas hörde av sig och vi gick dit :) 
 
drack lite kaffe med Jonas innan jag gick hem till älsklingen och Elicia. :)
 
det jag och tjejerna gjorde när de var här var att rita lite, leka med lilla brandstationen, lyssna på musik, klappa Hoppis (katten) och göra lite bus måste man ju göra med ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback