RSS 2.0

PIGG!!

Har känt en otrolig orolighet med sömnen senaste månaden, har liksom inte varit trött på kvällen, lagt mig runt 23 och sedan bara legat och vridit mig i sängen fram tills kl varit mellan 3-6 på morgonen och då har det ju känt väldigt onödigt att sova men har i detta skede somnat. var vaken en hel natt mellan sön-mån och kände inte av någon trötthet på kvällen, men gick och la mig då kroppen var extremt seg så somnade ju naturligtvis. vaknade utvilad på morgonen men nu har det liksom fortsatt igår morse somnade jag 6 och skulle upp halv 8.. och igår kväll somnade jag vid 23 och sov till 9 och somnade sedan om efter samtal till dagis om att jag försovit mig.. sov då till runt 11.. känner mig extremt trött men när jag väl lägger mig i sängen ikväll kommer jag ändå ligga vaken i flera timmar.. Kroppen är orolig och nu sista veckan har det ju hänt lite saker som gjort mig orolig men som jag egentligen inte behöver vara orolig för. då det inte stämmer.. vad det handlar om kan ja väl ta upp senare.. Nej nu ska jag ta och göra lite annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback