RSS 2.0

Sponsrad video - Att vara vuxen har sina fördelar - Malaco testar 18-årsgräns på godis



 
 
Jag som småbarnsmamma vet att regeln om lördagsgodis funkar bra. Men att barn vill att det ska vara lördag hela veckan förstår jag samtidigt. För godis är ju gott. Men samtidigt så är det ju godare om du måste vänta en hel vecka innan du får godis igen. Många gånger så blir det att man skämmer bort barnen eller snarare mutar dom att kanske göra en viss sak så får de godis. de känns inte alls bra egentligen, men det har hänt. Jag äter själv sällan godis. Men händer det så är det sällan på en lördag! Haha. Det är ganska roligt att de har provat i en godisbutik med skådespelare att ha 18 års gräns på godis. Många under 18 kom ju självklart dit men de fick inte köpa. Jag tror iallafall att barn kan äta godis ofta så länge de borstar sina tänder och de rör ju på sig väldigt mycket. Dock vet jag att mycket energi som barnen får kommer från just socker. Barn gör som vuxna gör!
Mina favoriter :)
 
Detta är ett sponsrat inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback