RSS 2.0

Badhuset idag :)

Idag blev det badhuset som ni vet och här kommer fler bilder :) 
Elicia i babypoolen 
Elicia och Wilma. Älskar minen :)
Elicia=Ballerina?
Sötnöt
Tindra och Johanna. Vad gör du pappa (minen)
Lipande badunge
Åh, nej, en död karl i poolen ;)
Elicia och Tobbe
Elicia och Tobbe
Wilma
Krissi smaka kaka?? 
Vi körde tittut mellan flaskorna :)
Hahaha
Wilma och Johanna
Wilma och Jonas
Elicia och Tobbe
Surpuppa ;)
Bara älskar Wilmas min :) 
Så snygg!!
Wilma och Jonas
Så jävla snygg min karl är!! 

Jag och Tindra
Elicia ska åka ruschkana
Tindra
Gott med yoghurt
Elicia har bråttom
PUSS
Jag igen 
 
Sista bilderna under sträcket är tagna av Johanna/Jonas :)
Vi hade helt klart en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback