RSS 2.0

Bubbleroom

Hösten är här och snart även vintern.
Mode är ju något som följer med årstiderna.

Just nu sitter jag inne på Bubbleroom och kollar.
Väldigt inne på vad som ska behövas köpas för att klara av resten av hösten och även vintern.

Jag känner mest för antingen en dunjacka eller en kappa.
Kappan är ju mycket längre och skyddar mer medans dunjackan är kanske varmare.

Även lite varmare stickade tröjor och koftor kanske vore skönt att ha under om det blir riktigt kallt i vinter.

Men jag gillar faktiskt Bubbleroom för dom har så väldigt mycket att välja på och bra priser.
Alla kan verkligen handla därifrån och det passar alla.
Så tycker att har du inte varit inne och kollat denna sida så tycker jag att du borde göra det för jag vet att du kommer att hitta något där som du troligen vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback