RSS 2.0

Drömresan

Jag har aldrig behövt ta ett lån från en bank.
Men samtidigt så har jag inte känt att det är behövligt heller. Inte ännu.

Men många gånger känner jag att jag bara vill ut och åka och det finns det ju inte pengar till med min ekonomi.
Så någon gång kommer jag antagligen att behöva låna pengar och då ser jag Forex som bästa alternativet.
Tycker deras grundkrav är helt okej.

Om jag nu lånar pengar så kommer jag åka till antingen Australien, Island, Frankrike eller Italien.
Det är länder som jag ser som väldigt intressanta.
Tänk att få se känguru och koalabjörnar i deras riktiga miljö. På island köra en ridresa och rida en lång sträcka
på dessa underbara hästar. Frankrike är ju sjävklart Paris valet för att se eiffeltornet på riktigt.
Italien har jag ingen riktig anledning till förutom alla dessa underbara bilder man sett!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback