RSS 2.0

Glödlampor - uppfinnig

Glödlampor är något som de flesta människor använder i hemmet, och det är en av våra viktigaste uppfinningar genom tiderna.
Jag använder det hemma i varje lampa.
Vill ju inte ha ett mörkt hem, utan ljus nu när vintern börjar närma sig.
Men samtidigt så är det ju grymt mysigt med värmeljus, men det lyser ju inte upp som glödlampor gör.
Det finns ju så grymt många olika sorters glödlampor. Olika färger om du inte vill ha det vanliga ljuset.
Jag hör till den genren som alltid kör samma vanliga glödlampor varje gång jag handlar lampor så är det de vanliga ljuset jag vill ha.
Lekte med tanken nu att ha en blå lampa i badrummet, men då skulle man ju se ut som en smurf.
Blå eller röd i sovrummet skulle ju vara lite mysigt, men det vill jag nog inte ha i i taklampan, möjligen en liten bordslampa eller liknande!

lysman kan man skicka efter lampor i alla dess former. gå in och kolla :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback