RSS 2.0

Gnäll, Skrik och dumheter

Det är vad jag har stått ut med när det gäller Elicia idag.. 
gnäll hela dagen. När pengarna för karusellerna var slut så var jag dum osv.. 

Jag har feber och har nog haft det mer än halva dagen men har då fan stått ut hela dagen med hennes bråk. 
Jag bad henne snällt att städa rummet, men hon vägrade och gjorde massa dumheter istället. vilket ledde till att jag STÄDADE hennes rum och då for en hel del ner i en påse och ut från hennes rum.
samt massa papper från godis samt glass låg under sängen. ner i soppåsen i köket.
 
blev middag och sedan tv och sedan sängen. inget bråk då. men huvudet är inte riktigt med efter denna dag vill jag lova. Hoppas hon är snäll imorn iaf. tror det här med mindre timmar på dagis har gjort henne såhär.. 
 
Eftersom jag är arbetslös igen så får hon ju bara vara 15 timmar på dagis. tis-tors mellan 9-14. innan jag blev arbetslös sista augusti så var hon inte såhär.
 
 
så nu har jag gnällt klart ;) 
Älskar henne mer än något annat, men idag har hon då satt mitt tålamod på prov!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback